8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدیركل برنامه‌ریزی معاونت آموزش قوه‌قضاییه:    
آزمون جامع ویژه قضات 30 اردیبهشت برگزار می‌شود    
دبیر كمیته‌ برگزاری آزمون جامع ویژه قضات از برگزاری این آزمون در روز جمعه ـ ‌٣٠ اردیبهشت ـ خبر داد و گفت: تاكنون ‌٦١٢ نفر شرایط شركت در آزمون نوبت دوم را احراز كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سید احمد سلطانی در نشست خبری روز دوشنبه با تشریح وظایف حوزه‌ معاونت آموزشی قوه‌ قضاییه تصریح كرد: این معاونت، آموزش كلیه‌ كادر دستگاه قضایی اعم از اداری و قضایی را در بدو خدمت و ضمن خدمت بر عهده دارد.
وی با بیان این‌كه عمده آموزش و برنامه‌ریزی دوره‌ها برای آموزش قضات توسط حوزه‌ معاونت آموزش تدوین می‌شود، اظهار كرد: در سال ‌٨٣ بحثی درخصوص اقتضائات ویژه‌ آموزش‌های قضایی مطرح شد و موافقتنامه‌ای بین معاونت آموزش و تحقیقات قوه‌ قضاییه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت كشور در تاریخ ‌١٢/٣/٨٣ امضا شد و به تصویب رییس وقت قوه قضاییه رسید.
مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه افزود: در راستای اهداف و اجرای این موافقتنامه، دستورالعمل برگزاری آزمون جامع، تدوین شد و به تصویب معاون آموزش و تحقیقات قوه‌ قضاییه رسید. متعاقب آن، كمیته‌ای تحت عنوان كمیته‌ برگزاری آزمون جامع ویژه‌ قضات شركت‌كننده در آموزش‌های پودمانی تشكیل شد.
سلطانی ادامه داد: بر اساس این موافقتنامه، كلیه‌ آموزش‌های قضات سراسر كشور در چارچوب مقررات و ضوابط آموزش‌های پودمانی خاص با توجه به دستورالعمل مربوطه مشمول مزایای آموزشی ماده ‌١٥٠ قانون برنامه سوم توسعه شد و برنامه‌های آموزشی مربوط به كادر قضایی از نظر ساختاری در سه دوره‌ نوآموزی، بازآموزی و آماده‌سازی طبقه‌بندی شد كه مسئولیت تدوین، طراحی، اجرا، نظارت و ارزشیابی دوره‌های آموزشی مربوط به مشاغل قضایی با معاونت آموزش و تحقیقات است.
وی درباره‌ شرایط شركت قضات در این آزمون گفت: شرط اول، دارا بودن دانشنامه‌ كارشناسی یا معادل حوزوی آن است كه به استناد مصوبه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط مدیریت حوزه‌ علمیه‌ قم صادر شده باشد.
مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه، شرط دوم را گذراندن حداقل ‌٤٠٠ ساعت آموزش دوره‌های شغلی دانست و خاطرنشان كرد: آموزش دوره‌های شغلی با تركیبی از آموزش‌های عمومی به میزان ‌٨٠ ساعت، ‌٢٠ ساعت آموزش‌های بهبود مدیریت و بقیه از نوع آموزش‌های شغلی اعم از مشترك، اختصاصی و تخصصی شامل ‌١٤٠ ساعت آموزش‌های شغلی مشترك بین تمامی قضات، ‌٢٠٠ ساعت آموزش‌های شغلی اختصاصی برای گروه‌های خاص و ‌٦٠ ساعت آموزش‌های شغلی تخصصی از مجموع ‌٨٠٠ ساعت آموزش‌های پودمانی مشتمل بر ‌٢٠٠ ساعت دوره‌های آموزشی عمومی، ‌٤٠٠ ساعت دوره‌های آموزش شغلی، ‌١٠٠ ساعت آموزش‌های بهبود مدیریت و ‌١٠٠ ساعت پایان‌نامه است.
سلطانی تصریح كرد: به ازای هر سال حداكثر ‌١٦٠ ساعت از ابتدای سال ‌٨١ و دریافت گواهی‌نامه قبولی یا كارنامه‌ آموزشی با امضای مشترك رییس‌كل دادگستری استان و مدیركل آموزش قضات یا دبیر كمیته‌ معادل‌سازی كارهای تحقیقاتی در خصوص كارهای تحقیقی معادل‌سازی شده با فعالیت‌های آموزشی محسوب می‌شود كه معادل ‌١٠٠ ساعت از ‌٨٠٠ ساعت این آموزش‌ها الزاما باید در قالب پروژه‌ تحقیقی و پایان‌نامه‌ دوره‌ آموزشی طی شود.
دبیر كمیته‌ برگزاری آزمون جامع ویژه قضات در توضیح شرایط افرادی كه آماده‌ گذراندن دوره‌ پایان‌نامه هستند، اظهار كرد: انتخاب موضوع پایان‌نامه زمانی ممكن است كه فرد اولا آموزش‌های شغلی خود را به پایان رسانده باشد، ثانیا در آزمون جامع قبول شده باشد، ثالثا سایر شرایط مربوط به انجام پروژه‌ تحقیقی را مطابق ماده ‌٣ آیین‌نامه طبقه‌بندی آموزش‌های قضایی رعایت كند.
سلطانی ادامه داد: مطابق تذكر ذیل بند ‌٦-3-3 اقتضائات ویژه‌ آموزش مشاغل قضایی نیز همكاران قضایی می‌توانند به ازای ارائه پیشنهادات جدید، ابتكارات، تالیفات و ترجمه‌ كتب و مقالاتی كه موجب افزایش بهره‌وری كار و بهبود عملكرد فردی و سازمانی می‌شود، حداكثر تا معادل ‌٢٠٠ ساعت از آموزش‌های شغلی خود را به عنوان كار تحقیقی تامین كنند. به‌منظور توسعه و ترویج تحقیق‌محوری در آموزش، دستورالعمل معادل‌سازی كارهای تحقیقی با فعالیت‌های آموزشی ابلاغ شده است.
وی همچنین یادآور شد: با توجه به نظرات رییس قوه قضاییه و معاون آموزشی قوه قضاییه، بحثی تحت عنوان اناطه مطرح شده است. به این نحو كه همكاران آموزشی برای تغییر گروه و سمت ملزم به گذراندن دوره‌های خاص هستند. مراحل تهیه این طرح به اتمام رسیده و به محض نهایی شدن، ابلاغ خواهد شد.
مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه درباره‌ مسئولیت احراز و انطباق شرایط قضات جهت شركت در آزمون پودمانی نیز اظهار كرد: این مسئولیت به عهده‌ معاونت‌های آموزش دادگستری استان‌ها، اداره كل آموزش قضات و واحدهای ستادی قوه به عنوان واحد مجری آموزش قضات است كه باید در مهلت مقرر، پرونده‌ آموزشی كلیه‌ قضات شركت‌كننده در آموزش‌های پودمانی را بررسی، جمع‌آوری و پس از تكمیل فرم‌های مربوطه مراتب را به همراه مستندات به دبیرخانه شورای نظارت بر آموزش استان‌ها ارسال كند.
سلطانی افزود: سوابق آموزشی پس از دریافت توسط دبیرخانه كمیته‌ برگزاری آزمون جامع با كنترل مستندات موجود در دبیرخانه‌ شورای نظارت بر آموزش استان‌ها و ضوابط و دستورالعمل‌ها مورد بررسی و تطبیق قرار می‌گیرد و چنانچه در بررسی‌های به عمل آمده داوطلبان حداقل ‌٤٠٠ ساعت آموزشی مصوب یا منطبق با مقررات را گذرانده باشند، واجد شرایط شناخته شده و ضمن تایید سوابق آموزشی، اسامی آنها به معاونت آموزش استان مربوطه اعلام می‌شود و مجاز به شركت در این آزمون هستند. در صورت وجود نقص در سوابق آموزشی یا عدم احراز شرایط نیز مراتب به حوزه‌ مربوطه اعلام خواهد شد.
وی در ادامه خاطرنشان كرد: از واجدان شرایط در گروه آزمون شغلی مرتبط با سمت قضایی آنها ثبت‌نام به عمل آمده و منابع تعیین‌شده توسط گروه علمی كمیته‌ آزمون جامع برای هر گروه اعلام و به استان‌ها ارسال می‌شود تا واجدان شرایط با مطالعه‌ منابع با آمادگی هرچه بیشتر در آزمون شركت كنند.
مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه درباره‌ سوابق برگزاری آزمون جامع نیز تصریح كرد: در ‌٨ خرداد سال ‌٨٨ اولین نوبت آزمون جامع با ‌٦٥٣ نفر واجد شرایط به صورت غیرمتمركز توسط معاونت‌های آموزش ‌١٤ استان و با نظارت معاونت آموزش و تحقیقات قوه‌ قضاییه به صورت تشریحی و در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار شد كه ‌٤٦٦ نفر در چهار گروه دادسرا، محاكم كیفری، محاكم عمومی حقوقی، و دادگاه‌های خانواده و تجدیدنظر از ‌٢١ استان شركت كرده و ‌٣٥٢ نفر پذیرفته شدند.
سلطانی درباره‌ دومین مرحله از آزمون جامع گفت: این آزمون بر اساس ماده ‌٣ دستورالعمل برگزاری آزمون جامع مصوب ‌٢٨/٦/٨٩ شورای مشورتی معاونت آموزش و تحقیقات كه در تاریخ ‌٤/٧/٨٩ به تصویب معاون آموزش و تحقیقات قوه‌ قضاییه رسیده است، روز جمعه ـ ‌٣٠ اردیبهشت ـ به صورت متمركز در تهران برگزار می‌شود كه با بررسی سوابق آموزشی قضات تا كنون ‌٦١٢ نفر شرایط شركت در آزمون نوبت دوم را احراز كرده‌اند. بررسی سوابق آموزشی این عده از قضات بیش از شش ماه به طول انجامید و ده‌ها جلسه با صرف بیش از ‌٤٠٠ ساعت زمان توسط گروه‌های علمی جهت نحوه‌ برگزاری، تعیین منابع و طراحی سوالات تشكیل شد.
دبیر كمیته‌ برگزاری آزمون جامع ویژه قضات همچنین درباره‌ تفاوت‌های آزمون نوبت دوم با آزمون نوبت اول خاطرنشان كرد: آزمون نوبت دوم به صورت متمركز در تهران برگزار می‌شود و بر خلاف آزمون نوبت اول كه تشریحی بود، این آزمون به صورت تستی برگزار می‌شود. در آزمون نوبت دوم از تجربیات و همكاری ‌١٥ نفر از قضات مجرب و اساتید استفاده شده است. تمام مراحل اجرایی آزمون نوبت اول به‌استثنای طرح سوالات به صورت غیرمتمركز انجام شد كه در عمل مشكلاتی را به همراه داشت. بنابراین در نوبت دوم تمام مراحل آزمون به صورت متمركز در تهران انجام می‌شود.
سلطانی در ادامه به بیان تفاوت‌های دو آزمون پرداخت و افزود: آزمون نوبت دوم در مقایسه با نوبت اول، یكسان‌سازی در اجرا، سرعت عمل در تصحیح و جلوگیری از اعمال نقطه‌نظرات متفاوت را به همراه خواهد داشت. همچنین در نوبت اول، قضات به چهار گروه تقسیم شده بودند ولی در نوبت دوم به هفت گروه شامل قضات دادسرای عمومی و انقلاب، قضات محاكم عمومی جزایی، محاكم حقوقی، محاكم خانواده، محاكم كیفری استان، محاكم تجدیدنظر با گرایش حقوقی و محاكم تجدیدنظر با گرایش كیفری تقسیم شده‌اند.
وی ادامه داد: در نوبت اول این آزمون، قضات ‌٢١ استان شركت كردند ولی در نوبت دوم حائزان شرایط مربوط به ‌٢٦ استان هستند كه بالاترین آمار شركت‌كنندگان مربوط به استان كرمان با ‌٦٣ نفر است. مجموعه سوالات نوبت اول ‌٥٧ سوال بود ولی در نوبت دوم ‌١٣٥ سوال است.
مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه، «امكان ارتقای سطح علمی كلیه‌ قضات به مقاطع فوق لیسانس و دكترای حرفه‌ای با اعطای گواهی‌نامه‌های تخصصی پژوهشی و بهره‌مندی از مزایای آن»، «برخورداری از مزایای یك ماه حقوق و فوق‌العاده شغل»، «برخورداری از افزایش ‌١٠ واحد به عدد مبنای حقوق»، «نظام‌مند ساختن و ساماندهی ساختار و نظام آموزشی كاركنان قضایی»، «توسعه آموزش‌های كاربردی و ارتقای دانش قضایی و تجربی قضات»، «به‌روزرسانی محتوای دوره‌های آموزشی قضات و تخصصی كردن آموزش‌ها با استفاده از ابزار و روش‌های نوین و تجربیات قضات مجرب و تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط با قوه»، «ایجاد انگیزه برای شركت قضات در برنامه‌های آموزشی» و «تاثیرگذاری در روند جلوگیری از اطاله دادرسی» را از مزایای گذراندن دوره‌های آموزشی و موفقیت در آزمون جامع عنوان كرد.
سلطانی در پاسخ به این سوال كه آیا تستی شدن سوالات موجب كاهش كیفیت آزمون نخواهد شد؟ اظهار كرد: سوالات این آزمون، تجربی است و اختلاف نظر در خصوص برخی مباحث كه سوالات از آن طرح می‌شود بسیار زیاد است. به همین دلیل تستی بودن سوالات منجر به كاهش كیفیت آزمون نخواهد شد.
وی قبولی در آزمون را منوط به كسب معدل ‌٧٥ از ‌١٠٠ نمره در كل گروه آ‌زمون و كسب حد نصاب ‌٦٥ از ‌١٠٠ برای هر یك از گروه‌های آزمون دانست.
مدیركل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه یادآور شد: در آیین‌نامه شغلی قضات بحث سه سال توقف اشاره شده است كه اگر یك قاضی در یك سمت قضایی بیش از سه سال توقف داشته باشد می‌تواند از مزایای یك گروه استفاده كند. ‌١٥ آذر ‌٨٩ زمان اجرای این بند از آیین‌نامه پس از برگزاری سه سال از تاریخ آن فرا رسید و رییس قوه قضاییه اعطای این امتیاز را منوط به استعلام از سه مرجع دستگاه قضایی دانست كه یكی از آنها معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه است.
سلطانی گفت: كسانی كه اصلا در دوره آ‌موزشی شركت نكرده‌اند از این امتیاز بهره‌مند نمی‌شوند. درواقع رویكرد مسئولان قضایی به این سمت است كه خود قاضی ضرورت و نیاز آموزشی را حس كند.
منبع : بازار كار 26 اردیبهشت 1390 15:5
 
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:جزئیات آزمون جامع ویژه قضات سال 1390,
ارسال توسط رحیمیان

دارا بودن مدرك تحصیلی لیسانس یا بالاتر در یكی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران ( كلیه گرایشها ) _ مدیریت پروژه و ساخت _  راه و ساختمان ( كلیه گرایشها )
دارا بودن  مدرك تحصیلی لیسانس یا بالاتر در یكی از رشته های تحصیلی گروه حقوق

دارا بودن مدرك تحصیلی لیسانس یا  بالاتر در رشته تحصیلی امور مالی و حسابداری

دارا بودن  مدرك تحصیلی لیسانس یا بالاتر در یكی از رشته های تحصیلی گروه حقوق

لیسانس یا  بالاتر در رشته تحصیلی امور مالی و حسابداری
لیسانس یا  فوق لیسانس یا بالاتر در یكی از رشته های مهندسی صنایع ( بازرسی فنی ، ایمنی صنعتی )- بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط مهندسی ایمنی و بازرس فنی (بازرس فنی ، ایمنی و حفاظت ) تولید صنعتی و تكنولوژی صنعتی  بهداشت صنعتی مدیریت صنعتی مهندسی ایمنی (ارگونومی ) كارشناس حفاظت و بهداشت كار ( مهندس برق ، فیزیك ، عمران ، مكانیك ، معدن ، مواد ، نساجی ، شیمی )
لیسانس یا  فوق لیسانس یا  بالاتر در یكی از رشته های تحصیلی گروه علوم اجتماعی ، گروه حقوق -و رشته های تحصیلی  مطالعات زنان گرایش زن و خانواده حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان
لیسانس یا  فوق لیسانس در یكی از رشته های گروه امور فرهنگی ( فرهنگ و زبانهای باستانی ایران ، فرهنگ و ارتباطات ،

 مدیریت امور فرهنگی و برنامه ریزی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان و ادبیات عرب ) علوم ارتباطات اجتماعی ، علوم اجتماعی ، مدیریت دولتی ، مدیریت جهانگردی و هتلداری ، علوم تربیتی

لیسانس یا  فوق لیسانس دریكی ازرشته های تحصیلی تاریخ ـ  دین شناسی الهیات و معارف اسلامی زبان خارجی بین المللی علوم سیاسی و روابط بین الملل   ادبیات فارسی فلسفه و روانشناسی تاریخ و جغرافیا علوم اجتماعی الهیات و معارف اسلامی
لیسانس یا بالاتر در رشته های تحصیلی گروه  امور اداری و مدیریت ، امور مالی و حسابداری و اقتصاد
فوق دیپلم یا  لیسانس در یكی از رشته های گروه امور فرهنگی ( فرهنگ و زبانهای باستانی ایران ، فرهنگ و ارتباطات ،

 مدیریت امور فرهنگی و برنامه ریزی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان و ادبیات عرب ) علوم ارتباطات اجتماعی ، علوم اجتماعی ، ، مدیریت جهانگردی و هتلداری ، علوم تربیتی ، خدمات مسافرتی و جهانگردی-

لیسانس یا فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی صنایع دستی ، هنرهای صناعی ( كلیه گرایشها )- طراحی و مهندسی چوب صنایع چوب علوم صنایع چوب و كاغذ مدیریت تكنولوژی  فناوری ( كلیه گرایشها ) مدیریت بازرگانی صنایع چوبی بافندگی- رنگرزی نساجی

لیسانس یا فوق دیپلم  در یكی از رشته های تحصیلی موزه داری راهنمای موزه و  بنا های تاریخی   باستان شناسی  و مردم شناسی -
فوق دیپلم در یكی از رشته های تكنولوژی محیط زیست ،

تكنولوژی مرتع و آبخیزداری ، تكنولوژی شیلات ، تكنولوژی جنگلداری ،دامپزشكی ، جغرافیا ، شیمی ،

بهداشت محیط ، عمران ، هواشناسی ،و یكی از رشته های تحصیلی مرتبط علوم آزمایشگاهی

لیسانس یا فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی گروه علوم اجتماعی (تعاون و رفاه علوم  اجتماعی- جامع شناسی -برنامه ریزی علوم اجتماعی برنامه ریزی رفاه اجتماعی) -مدیریت دولتی ––-مدیریت اجرایی
لیسانس یا  فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی

 گروه مهندسی صنایع ( برنامه ریزی وتحلیل سیستم ها مدیریت سیستم و بهره وری- مدیریت سیستمها )

برنامه ریزی آموزشی برنامه ریزی سیستم های اقتصادی -  مدیریت دولتی

لیسانس یا فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی حسابداری

كاربرد كامپیوتر در امور مالی مدیریت دولتی حسابرسی اقتصاد بازرگانی _ حسابداری و امور مالی-

اقتصاد نظری

مهندسی كامپیوتر ( نرم افزار سخت افزار )- انفورماتیك مهندسی سیستم آمار و كامپیوتر

 ریاضی و علوم كامپیوتر

لیسانس یا  فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی : كامپیوتر ( نرم افزار )  هواشناسی ( كلیه گرایشها )- جغرافیای طبیعی- فیزیك ( هواشناسی حالت جامد ) ریاضی ( كاربردی محض ) شیمی ( كاربردی محض )
لیسانس یا فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی گروه معارف اسلامی (الهیات و معارف اسلامی -علوم قرآن و حدیث) گروه حقوق ( فقه و مبانی حقوق اسلامی) - حقوق
فوق لیسانس در یكی از رشته های تحصیلی طراحی و برنامه ریز شهری و منطقه ای

جغرافیا ی برنامه ریزی شهری

لیسانس یا  بالاتر در رشته تحصیلی مهندسی عمران (گرایش عمران-

سازه برنامه ریز و حمل و نقل  )- معماری و ...

برای كسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمایید :
http://www.ostan-mz.ir/news/280-ostandari/3720-1390-02-25-07-17-37

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:استخدام پیمانی در استانداری مازندران ,
ارسال توسط رحیمیان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از عقد قرار داد معین و تغییر وضعیت آموزشیاران نهضت سواد آموزی خبر داد و گفت: اجرای این قانون آموزشیاران نهضت را از این وضعیت سر درگم در می آورد.

محمد قیوم دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: با تدبیر وزیر آموزش و پرورش آموزشیاران نهضت با قرارداد معین تغییر وضعیت داده و با حقوق کامل و بیمه به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

وی افزود: همه آموزشیاران نهضت به دو گروه دیپلم، زیر دیپلم و بالای دیپلم تقسیم می شدند که با اجرای این قانون افراد دیپلم و زیر دیپلم در مدارس به عنوان نیروی خدماتی (سرایدار،نظافتچی و...)و افراد بالای دیپلم با شرکت در آزمون نهضت که در تیر ماه برگزار می شود با کسب امتیاز قبولی به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به خبرنگار مهر که آیا با اجرای قانون جذب آموزشیاران نهضت در بخش های خدماتی و نظافتی و...خدشه ای به جایگاه آموزشیاران وارد نمی شود گفت: آموزشیاران تا به امروز در وضعیت بلاتکلیفی مانده بودند و امنیت شغلی هم نداشتند که اجرای این قانون آنها را از این وضعیت سر درگم در می آورد؛ علاوه بر این در خیلی از بخشهای ادارات ما نیروهای لیسانس داریم که دارند کار خدماتی انجام می دهند.

آمارها از حدود پنجاه هزار آموزشیار نهضت سواد آموزی خبر می دهند.

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان

تا پايان ارديبهشت ماه صورت مي‌گيرد
استخدام 4 هزار آموزشيار نهضت سوادآموزی
رئيس سازمان نهضت سوادآموزي كشور گفت: اسامي 4 هزار نفر از آموزشياران نهضت سوادآموزي كه در اولويت استخدام قرار گرفته‌اند، تا پايان ارديبهشت ماه جاري نهايي و اعلام مي‌شود.

علي باقرزاده در گفت‌وگو با ايسنا گفت: بر اساس ماده 5 قانون تعيين تكليف معلمان حق‌التدريس و آموزشياران، 7 هزار نفر از آموزشياران نهضت سوادآموزي تعيين تكليف شدند كه 3 هزار نفر از آنها سال گذشته در آموزش و پرورش استخدام شدند و اسامي 4 هزار نفر باقي‌مانده نيز در حال نهايي شدن است و تا پايان ارديبهشت ماه جاري اعلام مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه، 4 هزار نفر از آموزشياران نهضت كه در ليست استخدامي آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند، بدون آزمون، استخدام مي‌شوند، افزود: پس از اعلام اسامي آموزشياران نهضت سوادآموزي و همچنين صدور مجوزهاي لازم از سوي دولت براي جذب نيرو در آموزش و پرورش، بر اساس سهميه‌اي كه به سازمان نهضت سواد آموزي تعلق مي‌گيرد، بخشي از اين 4 هزار نفر استخدام خواهند شد.

تقاضاي جذب 20 هزار نيروي جديد از سوي آموزش و پرورش

رئيس سازمان نهضت سوادآموزي كشور، همچنين از تقاضاي جذب 20 هزار نيرو از سوي آموزش و پرورش براي سال90 خبر داد و تاكيد كرد: جذب اين تعداد نيرو منوط به موافقت معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رياست ‌جمهوري است.
استخدام

باقرزاده در اين باره گفت: بنابراين هر زمان كه دولت مجوزهاي لازم را جهت استخدام نيروهاي جديد به وزارت آموزش و پرورش اعطا كند، بخشي از اين سهميه نيز به آموزشياران نهضت سوادآموزي تعلق مي‌گيرد، لذا تعداد ديگري از 4 هزار نفر از آموزشياران باقي‌مانده كه تعيين تكليف شده‌اند، استخدام مي‌شوند.

وي با بيان اين كه آموزشياراني كه در سال 88 و 89 شركتي بوده و همزمان يا قبل از آن با نهضت سوادآموزي همكاري داشتند، در صورت دارا بودن 60 ماه سابقه و با اولويت مدارك تحصيلي مرتبط، بدون شركت در آزمون در اولويت استخدام قرار مي‌گيرند، اظهار كرد: اين آموزشياران به استناد ماده 16 قانون تعيين تكليف معلمان حق‌التدريس و آموزشياران نهضت، تعيين تكليف شده‌اند، لذا براي استخدام نيازي به شركت در آزمون ندارند و هر زماني كه مجوزهاي لازم براي استخدام نيروي جديد به آموزش و پرورش صادر شود، اين افراد استخدام مي‌شوند.

باقرزاده معيارهاي انتخاب اين آموزشياران را دارا بودن مدرك تحصيلي، ميزان سنوات و رشته تحصيلي عنوان و تصريح كرد: معيار انتخاب آموزشياران ياد شده، كشوري بوده و سهميه‌اي به استان‌ها تعلق نگرفته است.

رئيس سازمان نهضت سوادآموزي كشور افزود: اسامي نهايي شده 4 هزار آموزشيار نهضت سوادآموزي كه براساس قانون تعيين تكليف شده‌اند تا پايان ماه جاري از طريق پايگاه اينترنتي نهضت سوادآموزي اعلام مي‌شود.
 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:استخدام 4 هزار آموزشيار نهضت سوادآموزی,
ارسال توسط رحیمیان
نتایج بخش کتبی مرحله مقدماتی هفتمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان های تهران و البرز اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در رشته ترجمه و مفردات جواد ایرانشاهی از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی کرج اول شد.
کسری چوبینه بهروز از موسسه آموزش عالی آزاد هادی رتبه دوم را کسب کرد و محمد احمدی از موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران حائز رتبه سوم شد.
در رشته تفسیر نیز معصومه رحمانی از دانشکده خبر اول و حسن خمامی پامساری از مرکز آموزش علمی کاربردی صنعت هوانوردی تهران و سعیده زنگنه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی کرج به ترتیب دوم و سوم شدند.
سیدعلی فلاح - مدیر امور فرهنگی دانشگاه، در این زمینه اظهار داشت: این مرحله از جشنواره، بطور همزمان در تمامی واحدهای استانی برگزار شد که نتایج نهایی و لیست نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری، پس از بررسی در دبیرخانه مرکزی جشنواره، از طریق پرتال اطلاع رسانی دانشگاه اعلام می‌شود.
به گزارش مهر، مرحله نهایی هفتمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی ، 27 لغایت 31 تیرماه سال جاری به میزبانی واحد استانی گیلان برگزار خواهد شد.
 
سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
با اتمام مهلت بیست روزه ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی، اکنون دور جدیدی از بررسی سوابق و پرونده متقاضیان آغاز شده است و روند بررسی مدارک و طی مراحل برای رسیدن به استخدام تا تابستان 90 ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، با اتمام مهلت 20 روزه ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی و بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی، دور جدیدی از مراحل استخدام اعضای هیئت علمی در سازمان مرکزی این دانشگاه آغاز شده است که تا تابستان 90 ادامه دارد.
شرکت در مصاحبه علمی و عمومی
پس از جمع آوری پرونده ها تمام متقاضیان، بررسی اولیه آغاز و پرونده متقاضیان به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب استان مورد نظر ارسال می شود و پس از آن، متقاضیان واجد شرایط در مصاحبه علمی و عمومی شرکت داده می شوند و پرونده افراد منتخب جهت بررسی نهایی به معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال خواهد شد.
ارسال پرونده ها در شورای بورس و استخدام
در مرحله بعد، پرونده متقاضیان منتخب جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در شورای بورس و استخدام بار دیگر مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن، به هیئت مرکزی جذب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می شود.
مرحله استخدام
در صورت تایید هیئت مرکزی جذب، استخدام و بورسیه واجدین شرایط بصورت پیمانی بلامانع است.
اولویتهای جذب دانشگاه آزاد
در استخدام هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اولویت جذب تنها با دارندگان مدرک دکتری و بورسیه دکتری است و این افراد می بایست دارای سوابق علمی پژوهشی و مقالات علمی باشند.
رشته های پرطرفدار
تاکنون بیشترین متقاضیان جذب هیئت علمی در رشته های فنی و مهندسی درخواست جذب ارائه داده اند و علت محدودیت جذب برای برخی رشته ها عواملی از جمله عدم نیاز به عضو هیئت علمی در برخی رشته ها است.
به گزارش مهر، 14 هزار و 698 نفر در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده اند.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي گفت: مجوز بكارگيري 36 پزشك متخصص و فوق تخصص به منظور كاهش مشكلات درماني در استان ايلام صادر شده است.  
به گزارش ايرنا ، 'مرضيه وحيد دستجردي' روز يكشنبه در حاشيه ديدار از مراكز درماني شهرستان مرزي دهلران در استان ايلام افزود:از پارسال تاكنون 38 خانه بهداشت در سطح استان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشكي ساخته شده است.
وي با اشاره به وجود 998 تخت بيمارستاني در سطح استان ايلام و 500 تخت در حال ساخت گفت:با برنامه ريزي صورت گرفته و بهره برداري از اين تعداد تخت بيمارستاني،اين نياز استان ايلام برطرف مي شود.
دستجردي در خصوص نيروهاي مورد نياز متخصص و پرستاري بيمارستان هاي استان اظهار داشت:پارسال در اين راستا مجوز بكارگيري 36 پزشك متخصص و فوق تخصص به دانشگاه علوم پزشكي استان داده شد.
وزير بهداشت همچنين با اشاره به وجود پديده شديد گرد و غبار در استان ايلام بويژه شهرستان مرزي دهلران گفت: گرد وغبار ناشي از ريزگردهايي است كه بيشترين بار هزينه هاي درماني با توجه به بيماري هاي قلبي و تنفسي را متوجه وزارت بهداشت مي كند كه اميدواريم با برنامه ريزي سازمان محيط زيست اين معضل برطرف شود.
وي در خصوص تامين نيروي متخصص داخلي بيمارستان دهلران گفت:معاونت درمان وزارت بهداشت پيگير هستند تا در نخستين فرصت پزشكان متخصص در امتحان شركت و با فارغ التحصيل شدن آنها و تامين نيروي مورد نياز بيمارستان ها اقدام كنند.
وي با اشاره به اعتبار 30 ميليارد ريالي بيمارستان شهرستان آبدانان افزود:با اخذ مجوز كمسييون ماده 32 براي بيمارستان آبدانان مشكلات اين بيمارستان براي ساخت و ساز برطرف و ساخت آن آغاز شده است.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم از جذب معلمان براي مقطع ابتدايي و مدارس استثنايي و نيز مربيان بهداشت مدارس در تير ماه سال جاري خبر داد.
مصطفي اميني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در آزمون استخدامي آموزش و پرورش استان قم كساني كه از سال 79 به صورت حق‌التدريسي يا از سوي شركت‌هاي خدماتي 12 ساعت در هفته تدريس داشته‌اند و يا در نهضت سوادآموزي تدريس كرده‌اند، مي‌توانند شركت كنند.
وي با بيان اينكه مهلت ثبت نام در اين آزمون به پايان رسيده است، بيان داشت: بر اساس آخرين آمار ارائه شده تعداد 536 نفر براي شركت در آزمون استخدامي ثبت‌نام كرده‌اند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: اين آزمون سوم تير ماه سال جاري برگزار مي‌شود و پس از آن از اشخاص واجد شرايط مصاحبه به عمل خواهد آمد.
وي خاطرنشان كرد: كارت ورود به جلسه آزمون 28 تا 30 خرداد ماه سال جاري توزيع خواهد شد و شركت كنندگان براي دريافت كارت بايد به اداره‌كل آموزش و پرورش استان مراجعه كنند.
در استان قم 89 هزار و 88 دانش‌آموز در مقطع دبستان، 52 هزار و 845 نفر در مقطع راهنمايي و 40 هزار و 408 دانش‌آموز در مقطع متوسطه تحصيل مي‌كنند.

 

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


تاریخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط رحیمیان

براي دريافت كارت شركت در جلسه آزمون اعزام به خارج فرهنگيان اينجا كليك نماييد

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان

رييس مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون اعزام به مدارس خارج از كشور فرهنگيان روز جمعه 30 ارديبهشت ماه جاري به صورت سراسري در مراكز استان‌ها برگزار مي‌شود.
عبدالامير عرفي در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: آزمون اعزام به خارج معلمان با شركت حدود 13 هزار فرهنگي و در دو بخش عمومي و اختصاصي برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به آغاز توزيع كارت داوطلبان از ساعت 11 امروز يكشنبه (25 ارديبهشت)، افزود: توزيع كارت داوطلبان تا روز پنجشنبه (29 ارديبهشت ماه) جاري از طريق پايگاه اينترنتي مركز سنجش آموزش و پرورش به نشاني www.aee.medu.ir ادامه دارد.
عرفي بيان كرد: پس از اعلام نتايج، مركز امور بين‌الملل و مدارس خارج از كشور مصاحبه تخصصي اين داوطلبان را برگزار مي‌كند.
به گفته رييس مركز سنجش آموزش و پرورش، توان علمي، تجارب موفق آموزش و تربيتي، تسلط بر زبان متناسب با كشور اعزامي و شايستگي‌هاي لازم تدريس در اين مدارس، از مهمترين موارد توجه به اعزام فرهنگيان به مدارس خارج از كشور است.
عرفي در پايان با اشاره به اينكه تعداد پذيرفته شدگان و ظرفيت‌هاي اعزام توسط دفتر امور بين‌المللي و مدارس خارج از كشور وزارت اموزش و پرورش مشخص و اعلام مي‌شود، خاطرنشان كرد: داوطلبان مي‌توانند با مراجعه به سايت مركز سنجش به نشاني الكترونيكي www.aee.medu.ir از نتيجه آزمون مطلع شوند

سوالات آزمون استخدام، سوالات آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی ، اگهی آزمون استخدامی ، آگهی آزمون استخدامی ، آگهی استخدامی ، اگهی استخدامی کل کشور، اگهی استخدامی کل کشور


ارسال توسط رحیمیان