8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

آيين‌نامه جذب و به کارگيري نخبگان برتر در دستگاههاي دولتي در جلسه هيئت دولت به تصويب رسيد که بر اين اساس استعدادهاي برتر در اولويت استخدامي قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصويب اين آيين نامه، استخدام و جذب نخبگان برتر کشور در دستگاه‌ هاي دولتي تسهيل شد. اين آيين نامه پس از ابلاغ از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور لازم الاجرا خواهد بود.

بر اين اساس، نخبگان برتر طبق نياز دستگاههاي اجرايي به نيروي انساني، در اولويت جذب قرار گرفته و با شرايط آسان تري استخدام خواهند شد.

آريا الستي- معاون پژوهش و برنامه ريزي بنياد ملي نخبگان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سابقه تدوين اين آيين نامه توضيح داد: در گذشته آيين نامه اي براي جذب استعدادهاي برتر و نخبگان در دستگاه هاي دولتي تدوين و در آن تسهيلاتي براي جذب نخبگان و استعدادهاي برتر در نظر گرفته شده بود.

وي ادامه داد: بر اساس اين آيين نامه، اين دسته از افراد از يکسري از امتحانات ورودي معاف شدند و در بدو استخدام نيز راهکارهايي براي ارتقاي رتبه آنها در نظر گرفته شد.

وي از لغو اين آيين نامه خبر داد و يادآور شد: با تصويب قانون خدمات کشوري همه قوانين و مقررات قبلي ملغي اعلام شد و به تبع آن، اين آيين نامه نيز لغو شد.

معاون پژوهش و برنامه ريزي بنياد ملي نخبگان خاطر نشان کرد: در اين راستا در چارچوب قانون خدمات کشوري و قانون برنامه پنجم آيين نامه جديدي تدوين شد.

وي با بيان اينکه در اين آيين نامه پيشنهادات جديدي براي استخدام نخبگان ارائه شده است، اضافه کرد: با ارائه اين آيين نامه به دولت، هيئت دولت در آخرين جلسه خود آن را به تصويب رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان