8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

به گزارش مهر، دکتر رحمت الله حافظی اظهارکرد: ثبت نام اینترنتی آزمون  استخدام بیش از ۸۵۰ پرستار و کادر اداری و  درمانی در صندوق تامین اجتماعی  کشور مهر امسال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بر اساس برآورد اولیه سهمیه ۸۵۰ نفری برای این  آزمون در نظر گرفته شده است که البته تا ۳ روز آینده و بر اساس نیازسنجی  مراکز درمانی و شعب بیمه ای کشور سهمیه نهایی اعلام می‌شود.


 

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی افزود: ۸۰ درصد از سهمیه نهایی برای بخش  درمان و ۲۰ درصد برای بخش بیمه ای (شعب و بخشهای مرتبط با بیمه تامین  اجتماعی) است و ۸۰ درصد سهمیه نیروهای بخش درمان به نیروهای فنی درمانی اعم  از پزشک، پرستار و گروههای وابسته اختصاص می‌یابد و ۲۰ درصد به نیروهای  پشتیبانی اعم از بخش اداری، پذیرش، مدارک پزشکی و… تعلق می‌گیرد.

حافظی گفت: این میزان سهمیه برای جذب نیرو صرفا برای برطرف کردن کسریهای  موجود نیروی انسانی در مراکز درمانی و اداری تامین اجتماعی است و برای  اجرای قانون ارتقای بهره وری نیروهای خدمات بالینی باید خلاء ایجاد شده به  طور جداگانه جبران شود.

وی یادآور شد: این قانون هنوز در مراکز درمانی تامین اجتماعی اجرا نشده  است و منتظریم تا قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان‌های تابعه وزارت  بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی اجرا شود تا مشابه آن نیز در مراکز درمانی  تامین اجتماعی به اجرا در آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان