8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از جذب 815 نفر نیروی جدید در این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت ملي حفاري ايران ، مهندس علی طاهری روز چهارشنبه (11 آبان) در این باره توضیح داد: این افراد از میان قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران پذیرفته می شوند.

وی گفت:نیروهایی که برای استخدام دراین شرکت پذیرفته می شونددانش آموختگان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف از جمله برق، شیمی ، نفت، مواد، صنایع، مدیریت و حقوق هستند.

طاهری افزود: با توجه به ماهیت کار در صنعت حفاری برای نیروهای پذیرفته شده در مقطع کاردانی 36 ماه و دیگر مقاطع بین 6 تا 12 ماه دوره های  آموزش تئوری و عملی برگزار می شود.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: مصاحبه استخدامی برای این افراد به تعداد دو برابر سهمیه تعیین شده برای شرکت از تاریخ 30 مهر در اهواز آغاز و تا تایخ 6 آذر به مدت 36 روز ادامه دارد.

وی گفت: در این مرحله 650 نفر پذیرفته و بقیه نیز تا قبل از پایان سال برای مصاحبه مجدد معرفی می شوند.

طاهری افزود: نیروهای تازه استخدام در این شرکت پس از گذراندن دوره های تخصصی در بخش های تعمیرات، عملیات حفاری، خدمات فنی و ویژه و همچنین قسمت های اداری، منابع انسانی، مالی، قردادها، مهندسی ساختار و برنامه ریزی تلفیفی به کار گرفته خواهند شد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران با این توضیح که سازمان یک محیط زنده است که ورود در آن جذب نیرو و خروج از آن بازنشستگی یا جدا شدن نیرو به علت حادثه ضمن کار یا موارد دیگر است، گفت: استخدام در دستگاه ها بویژه صنعت نفت باید مستمر باشد زیرا بروز فاصله و نبود توازون بین نیروهای باز نشسته و تازه وارد به کار و عدم فرصت برای تبادل تجربه تبعاتی دارد.

وی افزود: در شرکت ملی حفاری در سال 89 در مجموع 200 نفر و امسال نیز 200 نفر دیگر بازنشسته می شوند و ما باید پیش از باز نشسته شدن همکاران در زمینه جایگزینی افراد جدید برنامه داشته باشیم زیرا حفاری مهمترین بخش صنعت نفت است و بهره گیری از توان نیروهای کار آمد و آشنا بکار در امر تولید مستمر و صیانتی بسیار با اهمیت است.

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکت های بالادستی تابع شرکت ملی نفت ایران است که هم اکنون بیش از 90 درصد عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی مرتبط با آن را در کشور برعهده دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان