8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مديريت گزينش و استخدام نيروي انتظامي خوزستان گفت:نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از بين جوانان مومن و متعهد به صورت پيماني 5 ساله در مقطع افسري و درجه داري استخدام مي نمايد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ” مهراب جلال پور” در يك مصاحبه اختصاصي بيان داشت:نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران به منظور تامين نيروي انساني مورد نياز خود از بين جوانان متعهد ، مومن ،كارآمد(مرد) به صورت پيماني 5 ساله انتظامي در مقطع افسري و درجه داري از طريق آزمون ورودي و ديگر مراحل (مصاحبه ،معاينات پزشكي و…) استخدام مي نمايد.
وي با بيان اينكه خانواده محترم شهداء ،ايثارگران و نيروهاي مسلح و بسيجيان با حداقل يك سال فعاليت در اولويت استخدام مي باشند اظهار داشت:داوطلبان بايد آمادگي خد مت در سراسر كشور را اشته باشند.
سرهنگ جلال پور در خاتمه با اشاره به ثبت نام از داوطلبان به صورت بومي و استاني خاطر نشان كرد:علاقمندان به استخدام مي توانند جهت اطلاع بيشتر به مديريت گزينش و استخدام فرماندهي انتظامي خوزستان واقع در اهواز –بلوار گلستان – طبقه دوم كلانتري 20 و در شهرستان ها به دفاتر عضو يابي و استخدام فرماندهي انتظامي مربوطه مراجعه و يا با شماره تلفن هاي 06113334930 و06112188140 تماس حاصل نمايند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:استخدام نیروی انتظامی استان خوزستان ,
ارسال توسط رحیمیان