8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
جام جم آنلاين: رئيس کميته آموزش و پرورش مجلس شوراي اسلامي از نهايي شدن طرح استخدام معلمان حق التدريس در اين کميته خبر داد و گفت: اين طرح طي اين هفته در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس مطرح مي شود.

اسدالله عباسي در گفتگو با خبرگزاري مهر با اعلام جزئيات اين طرح افزود: در طرح نهايي عنوان شده است آموزش و پرورش موظف به استخدام افرادي است که از قبل از سال 84 در آموزش و پرورش به صورت حق التدريس مشغول به فعاليت هستند و ميانگين ساعات کاري آنها در هفته 12 ساعت به بالا است.

موضوع استخدام معلمان حق التدريس از اوايل سال تحصيلي جاري در پي اعتراضات معلمان در کميته تخصصي آموزش و پرورش در مجلس شوراي اسلامي مورد بررسي قرار گرفت.

نماينده مردم شهرستانهاي رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: همچنين آموزش و پرورش وظيفه دارد به حق التدريسيهايي که فوق ديپلم دارند مهلت 5 ساله براي ادامه تحصيل و اخذ ليسانس دهد و اگر قصد ادامه همکاري با آنها را دارد طي اين مدت آنها را بيمه و حقوقشان را افزايش دهد.

رئيس کميته آموزش و پرورش مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: همچنين آموزشياران نهضت سواد آموزي که داراي مدرک فوق ليسانس هستند استخدام و براي افرادي که داراي مدرک ليسانس هستند آزمون استخدامي برگزار شود و حدود 7 هزار نفر استخدام شوند.

عباسي با بيان اينکه بايد استخدام اين افراد از سال 88 آغاز شود اظهار داشت: تلاش داريم اين طرح را تا قبل از تصويب بودجه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي مطرح کنيم.

هم اکنون 520 هزار و 567  نيروي انساني غيررسمي شاغل در آموزش و پرورش حضور دارند که تنها 247 هزار و 616 نفر ( 47 درصد )  در مشاغل آموزشي شاغل هستند و مابقي در شغلهاي غير اداري فعاليت مي کنند.

طبق گزارش تحليلي وزارت آموزش و پرورش که به نامه وزير آموزش و پرورش به رئيس جمهور ضميمه شده بود، 53 هزار نفر از نيروهاي غير رسمي شاغل در آموزش و پرورش را معلمان حق التدريسي آزاد شاغل در مدارس دولتي، 56 هزار و 687 نفر آموزشياران نهضت سوادآموزي تشکيل مي دهند و باقي نيروهاي غير رسمي کارکناني هستند که در آموزشکده ها، مدارس بزرگسال، مراکز آموزش از راه دور، پيش دبستانيها و... فعاليت مي کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان