8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مدير آموزش و پرورش چايپاره گفت: تمام نيروهاي حق‌التدريس و شركتي آموزش و پرورش اين شهرستان امسال استخدام مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري فارس از چايپاره، حسن سيدعبدالهي صبح امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان اظهار داشت: اكثر قريب به اتفاق نيروهاي حق‌التدريس استخدام شده‌اند و مابقي آنها و نيروهاي شركتي نيز امسال جذب اين اداره مي‌شوند.
وي همچنين به حل مشكل فرهنگيان بدون مسكن اشاره كرد و گفت: زمين مناسب براي احداث مسكن فرهنگيان مهيا شده است و به زودي به تمام فرهنگيان بدون مسكن زمين براي احداث ساختمان واگذار مي‌شود.
فرماندار چايپاره از واريز عوارض پنج درصد آموزش و پرورش توسط فرمانداري تجليل كرد و گفت: سال گذشته شهرداري از همين محل بيش از 286 ميليون ريال به حساب آموزش و پرورش واريز كرده و يكي از شهرستان‌هاي پيشرو استان در اين زمينه بوده است.
مجيد هاشمي اضافه كرد: دولت نهم سعي كرده است با نگاه و هدفي عدالت‌محور مشكلات معلمان را رفع كرده و حقوق آنان را به موقع و در جاي خود پرداخت كند.
وي اضافه كرد: جامعه رشد، توسعه و پيشرفت نخواهد كرد مگر اينكه معلمان به رسالت خود به درستي عمل كنند.
هاشمي با بيان اينكه روز معلم بايد منشأ تحول، پيشرفت و توجه به اين قشر باشد، افزود: دولت نهم سعي كرده است تا به صورت خاص و ويژه به مسائل مالي معلمان رسيدگي كند.
وي تصريح كرد: بيشترين تحولات در حوزه بشري در قرن 20 رخ داد و اين اتفاقات را در قرن 21 بايد با سرعت بيشتري پيگيري كنيم؛ يك معلم در قرن 21 بايد داراي ويژگي‌هايي از قبيل اطلاعات علمي دقيق و به روز، آشنايي با فناوري‌هاي آموزشي، اخلاق، ابتكار، نوآوري و خلاقيت، فن بيان، مهارت، سرعت و به كارگيري اصول منطقي تدريس باشد كه مهم‌ترين آن اخلاق است چون اگر يك معلم همه ويژگي داشته باشد و اخلاق نداشته باشد در كارش موفق نيست و سبب به وجود آمدن ناهنجاري اجتماعي مي‌شود براي اينكه تخصص دارد ولي تعهد ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:نيروهاي حق‌التدريس استخدام مي‌شوند,
ارسال توسط رحیمیان