8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
مديركل آموزش و پروش استان اردبيل گفت: تير‌ماه امسال براي تغيير وضعيت استخدامي معلمان حق التدريس و آموزشياران نهضت اردبيل آزمون برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، احمد محمودزاده در جريان برگزاري مراسم تجليل از فيلمسازان نمونه در اردبيل اظهار داشت: اين آزمون را با هدف اولويت دادن به نيروهاي با سابقه حق‌التدريسي و آموزشياران نهضت برگزار مي‌كنيم تا زمينه به كارگيري اين نيروها به صورت رسمي فراهم شود.
مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل با بيان اينكه در اين آزمون به عنوان تعيين و تكليف استخدامي حق‌التدريس‌ها و آموزشياران نهضت، نيروي‌هاي آزاد حق شركت ندارند، افزود: پيش‌بيني مي‌كنيم در استان اردبيل بيش از 600 نفر در اين آزمون شركت كنند.
محمودزاده گفت: با برگزاري اين آزمون و اعلام اولويت‌ها نيروهاي شاغلي كه سابقه تدريس در آموزش و پرورش را دارند به استخدام اين وزارتخانه در مي‌آيند و آنهايي كه داراي مدرك ديپلم و زير دپيلم هستند به نيروي كار معين تبديل مي‌شوند.
مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل در ادامه با يادآوري اينكه از اول مهرماه امسال تحولات خوبي در آموزش و پرورش انجام مي‌شود، افزود: استفاده از روش‌هاي جديد آموزشي مانند فيلم و رسانه‌هاي چند منظوره از برنامه‌هايي است كه وزارت آموزش و پرورش با هدف ارتقاي كيفي برنامه‌هاي خود در دست اقدام دارد.
محمودزاده با اشاره به پيچيده بودن آموزش در عصر كنوني خاطرنشان كرد: معلم محور آموزش است و براي داشتن نسل عالم و جستجو‌گر بايد از ابزارها‌ي ممكن براي تعليم و تربيت آنها كمك گرفت.
وي در ادامه با يادآوري اينكه ديگر روش‌هاي سنتي در فرايند ياد‌دهي و يادگيري نمي‌تواند پاسخگوي نيازها باشد، افزود: بايد از فيلم‌هاي آموزشي و ديگر ابزارهاي نوين به عنوان منابع آموزشي و كمك آموزشي براي انتقال مفاهيم استفاده كنيم.
مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل در ادامه اظهار داشت: اگر بخواهيم مفاهيم اصلي كتب به دانش‌آموزان انتقال يابد بايد توجه هنرمندان به بحث محتواي كتب درسي را داشته باشيم.
به گزارش فارس از اردبيل، محمودزاده اضافه كرد: در كنار اين كار با استفاده از فناوري‌هاي جديد فيلم‌هاي آموزشي و انيميشن و رسانه‌هاي چند منظوره مي‌توانيم مفاهيم را رساتر و سريع‌تر به دانش‌آموزان انتقال دهيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان