8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
برای شرکت در آزمون استخدامی آستان قدس رضوی از زمان ثبت نام می بایست واجد شرایط اعلام شده در برگه شرایط و ضوابط استخدامی باشید به همین خاطر باید در رشته تحصیلی مربوطه فارغ التحصیل شده باشید. جهت آگاهی بیشتراز شرایط و ضوابط ثبت نام می توانید به سایت news.aqr.ir مراجعه نمایید.
موفق و پیروز باشید.
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
ملاک برای شرکت در آزمون آخرین مدرک متقاضی می باشد، لذااگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید مانعی برای شرکت در آزمون استخدامی 93 آستان قدس رضوی با مدرک کارشناسی نمی باشد، اما در صورتیکه که در زمان ثبت نام در مقطع کاشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشید نمی توانید در آزمون با مدرک کارشناسی شرکت نمایید.
موفق و پیروز باشید.
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
برای تشرف به حرم مطهر رضوی می توانید غیر از چمدان های بزرگ و جاگیر، کیف، ساک کوچک و تمامی اشیاء قیمتی خود را به دفاتر امانات جنب ورودی های حرم مطهر بسپارید و با دریافت رسید با خاطری آسوده به زیارت بپردازید.
موفق و پیروز باشید.
باسلام خدمت شما کاربر گرامی
اطلاعیه استخدامی 93 آستان قدس رضوی در سایت news.aqr.ir اعلام شده است. جهت ثبت نام نیز می توانید به سایت azmoon.aqr.ir مراجعه نمایید.
موفق و پیروز باشید.
با عرض سلام و ضمن التماس دعا از محضر علی بن موسی الرضا(ع)
دختر 20 ساله هستم که خیلی دوست دارم که دین اسلام و خدا و قران و... رو عمیق و درست بشناسم و بااینکه از لحاظ مذهبی سعی زیادی در انجام واجبات و دوری از محرمات و... دارم و شاید در نظر دیگران یک فرد نسبتا مذهبی محسوب میشم ولی از نظر خودم خییییلی خیییلی از واقعیت دینم بی اطلاعم و شاید بتونم بگم حب به خدا باعث شده تا به این مرحله برسم و نه اطلاعات زیاد و از این بی اطلاعی واقعا شرمسارم...!
خانواده نسبتا معمولی از نظر مذهبی دارم. ولی باز هم نسبت به اطرافیان مقیدتر هستند و بهمین دلیل کسی رو ندارم که درست راهنماییم کنه.
خلاصه میخواستم خواهش کنم راهی رو بمن معرفی کنید که بتونم دینم رو خوب بشناسم.
مخصوصا اینکه دانشجو معلم هستم و اگر خدابخواد درآینده دبیر مدارس خواهم شد و بخاطر همین احساس مسئولیت بیشتری میکنم که بتونم حداقل جوابگوی برخی سوالات دینی دانش آموزان که گاها بصورت متفرقه مطرح میشود هم باشم چون واقعا دبیران و معلمان (مخصوصا دروس غیر دین و زندگی) می توانند در شخصیت مذهبی دانش آموز بسیار متاثر باشند و من واقعا از این نظر احساس مسئولیت میکنم انقدر که این موضع یکی از دغدغه های بزرگ فکریم هستش.
دانشجو کامپیوتر و محصل در تهرانم ولی ساکن قزوینم. آیا بهتره از طریق مطالعه کتاب و... اقدام کنم؟اگر اینطور هست از کجا و چه کتابهایی شروع کنم؟
و یا بهتره به کلاس های آموزشی برم؟ همون طور که گفتم به دلیل دانشجو بودنم دائما درحال رفت و آمد بین قزوین و تهرانم و به همین دلیل نمیتونم بجز کلاس های درسیم در حوزه دانشجویی که روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار میشه شرکت کنم. و از طرفی هم وقتی به بعضی کلاس های قران و ... که به صورت متفرقه در شهر برگزار میشه میرم احساس میکنم اصلا اون چیزی که میخوام نیست و اصلا کلاس روال جدی و عمیق و تاثیرگذار نداره و حتی برخی از مدرسین و مسئولان بقدری افراطی و تک بعدی و خشک مذهبی در برخی مسائل عمل میکنند که جذب که صورت نمیگیره برعکس آدم کلافه میشه و زده میشه!
تابستان فرصت خوبی برای شروع کردن هست به دلیل وقت آزادتری که دارم. بهمین دلیل میخواستم از شما واقعا منو راهنمایی کنید و اگر در شهر قزوین مراکز آموزشی معتبر سراغ دارید بمن معرفی کنید و حتی اگر در شهر تهران هم مراکز آموزشی معتبری سراغ دارید که باتوجه به شرایطم، بنده بتونم از اون استفاده کنم معرفی کنید که انشاالله از شروع سال تحصیلی جدید سعی کنم که برنامه درسیم رو با اون کلاسها هماهنگ کنم و بتونم استفاده کنم.
ممنون از لطفتون

با سلام خدمت شما کاربر گرامی
آستان قدس رضوی در تهران و قزوین مرکز پاسخگویی به سوالات دینی و یا آموزش آن جهت مراجعه حضوری ندارد. شما می توانید به صورت تلفنی از سامانه 32020 بهره مند گردید. در غیر این صورت برای یافتن جواب سوالات خود می توانید از دیگر مراکز فرهنگی - مذهبی پیگیر شوید.
موفق و پیروز باشید.

مابقی سوالات در لینک زیر

http://news.aqr.ir/portal/home/?44042/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%20%D9%88%20%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%20%D9%87%D8%A7



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان