8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

 

چگونه در شرکت فولاد مبارکه اصفهان استخدام شویم

 

توضیحات مراحل فرآیند استخدام
فرآیند استخدام شامل مراحل زیر می باشد:

  1. آزمون کتبی: شامل آزمون علمی می شود . سوالات علمی با توجه به ماهیت هر رسته شغلی و رشته های مورد نیاز و مطابق با جدول پیوست طراحی شده و مفاد درسی مورد آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.
  2. آزمون مهارت و مصاحبه: نفرات برتر در آزمون کتبی به این مرحله راه پیدا می کنند ( چند برابر ظرفیت پذیرش در هر رسته شغلی). این مرحله شامل آزمون عملی-مهارتی و مصاحبه فنی-تخصصی در ارتباط با رسته شغلی انتخاب شده می باشد.
  3. طب صنعتی: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی متقاضیان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتر به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی دعوت خواهند شد.
  4. آزمون توانایی جسمانی: در صورت تایید فرد در مرحله طب صنعتی تست های استاندارد ورزشی با هدف اطمینان از توانایی انجام وظایف شغلی برگزار می گردد.
  5. تشکیل پرونده و گزینش: تشکیل پرونده (شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه و ………. ) و گزینش(مصاحبه و تحقیقات محلی) برای تایید شدگان مرحله قبل انجام می گردد.
  6. شروع به کار: در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل، جهت شروع به کار از افراد در رسته شغلی انتخاب شده دعوت به عمل خواهد آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان