8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای تاريخ‌، نحوه‌ پرينت‌ كارت‌ و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون ‌ استخدامي سازمان شهرداری‌های كشور در سال 1392 را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، در این اطلاعیه ای اعلام شده است آزمون در صبح و عصر روز جمعه مــــــورخ 14/4/1392 در 8 استان برگـــزار خواهد شد.
همچنین در اطلاعیه فوق اشاره شده که کارت‌های شركت در آزمون براي كليه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ 11/4/1392 بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالي مي‌بايستي به آدرس مندرج در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعـــــيين شده به سايت سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستي يك نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه نمايند.
در اطلاعیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اشاره شده که براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت‌كارت شركت در آزمون و همچنين اصل كارت ملي ويا اصل‌شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
بر اساس اطلاعیه فوق درب‌هاي ورودي حوزه هاي امتحاني صبح رأس‌ ساعت‌ 00/8 (هشت صبح) و در نوبت عصر ساعت 30/14 ( دو و نيم  بعدازظهر) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصيه مي‌شود قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآيند برگزاري آزمون در نوبت صبح راس‌ ساعت‌ 30/8 (هشت و نيم صبح) و در نوبت بعدازظهر راس ساعت 00/15 (3 بعدازظهر) می‌باشد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب سالن‌های امتحاني به حوزه امتحاني ممانعت به عمل خواهد آمد.
شایان ذکر است که  باتوجه به اينكه داوطلبان می‌بایستی در زمان ثبت نام نسبت به مطالعه و رعايت شرايط و ضوابط مندرج در آگهـي استخــــدامـي (از قبيل تناسب رشته شغلي با نوع جنسيت پذيرش و رشته تحصيلي‌ و ..) اقدام مي‌نمودند، لذا چنانچه در هر مرحله از آزمون مشخص شود داوطلب فاقد شرايط لازم می‌باشد، مسئوليت ناشي از عدم رعايت شرايط و ضوابط به عهده داوطلب  است.
 
12


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان