8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

استاندارخوزستان گفت: تمامی استخدام های خوزستان در سال 92 به نیروی های بومی استان اختصاص می یابد.
 سید جعفر حجازی شنبه شب در نشست شورای اشتغال در محل استانداری خوزستان دراین باره اظهار داشت: اداره کل تعاون ،کار و امور اجتماعی استان خوزستان باید بر نحوه اجرای صحیح استخدام های سال 92 در استان خوزستان نظارت داشته باشد.
وی افزود: وزارت خانه های نیرو، نفت، راه و شهرسازی و بهداشت و درمان متعهد شده اند در سال جاری 100 درصد استخدام های خود در استان خوزستان را به نیروهای بومی اختصاص دهند.
حجازی به استخدام 3 هزار نفر نیروی بومی در وزارت نفت اشاره کرد و بیان داشت: استخدام این تعداد نیروی بومی امسال در خوزستان بخش قابل توجهی از مشکلات بیکاری در استان را رفع خواهد کرد.
وی افزود: با توجه به مشکلات اشتغال در استان های همجوار، هر ساله تعداد قابل توجهی از این نیروها به استان خوزستان وارد می شوند که این امر باعث افزایش بیکاری در استان خوزستان شده است.
وی افزود: در حال حاضر 300 هزار شاغل غیر بومی در استان خوزستان مشغول به کار هستند که این مشاغل می توانست به جوانان استان خوزستان تعلق داشته باشد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه باید به فکر جذب سرمایه گذار در استان خوزستان بودافزود: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 845 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان خوزستان جذب شده است که این روند باید در سال جاری نیز ادامه داشته باشد.
حجازی بیان داشت: در بخش اشتغال خانگی نیز با توجه به صادرات چهار و نیم میلیارد دلاری در بخش صنایع دستی استان خوزستان لازم است طرح های اشتغال زا در این بخش هرچه سریع تر بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان