8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

در مصاحبه استخدامی چه می پرسند؟

استخدام در وزارت نیرو سال ۹۱-سوالات آزمونهای قبلی

خبر ۲ اسفند – رقابت بیش از ۱۰۷ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت نیرو۳۶
معاون مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو از رقابت بیش از ۱۰۷ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت نیرو خبر داد.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، ناصر آزادی در باره آخرین وضع آزمون استخدامی وزارت نیرو و شمار شرکت کنندگان در این آزمون گفت: بیش از ۱۰۷ هزار و ۹۶ نفر داوطلب در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند در ۳۶ رشته شغلی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی تصریح کرد: بیش از دو هزار و ۹۸۷ مجوز شامل دو هزار و ۱۰۶ نفر در مشاغل تخصصی به صورت پیمانی (قراردادی) و ۸۸۱ نفر به صورت کارگری ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری از طریق برگزاری این آزمون جذب می شوند.
به گفته وی، از دو هزار و ۱۰۶ مجوز مشاغل تخصصی یکهزار و ۵۴۸ نفر از طریق آزمون عمومی و تخصصی و مصاحبه و ۵۵۸ نفر از طریق سهمیه ایثارگران جذب خواهند شد.
آزادی اظهار داشت: از ۸۸۱ مجوز مشاغل ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، ۵۶۹ نفر از طریق آزمون و ۳۱۲ نفر از طریق سهمیه ایثارگران جذب می شوند.
معاون مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو گفت: آزمون استخدامی وزارت نیرو برای جذب نیرو در ۳۱ شرکت آب منطقه ای، ۱۶ شرکت برق منطقه ای، شرکت مدیریت شبکه برق ایران و شرکت های مادرتخصصی توانیر، مدیریت منابع آب ایران و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار می شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان