8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد:  
توزیع کارت هفتمین دوره آزمون‌های سراسری سنجش مهارت  
سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: کارت هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای از روز سه‌شنبه تا روز پنج‌شنبه هفته جاری توزیع می‌شود.
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله) در تاریخ 28 دی ماه سال جاری و  هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز 29 دی ماه سال جاری برگزار می شود.
وی گفت: 250 هزار و 553 نفر در هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت مورخ 29 دی ماه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 109 هزار و 37نفر مرد و 141 هزار و 516 نفر زن هستند.
پرند ادامه داد: 48 هزار و 744 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 48 هزار و 720نفر مرد و 24نفر زن هستند.
پرند ادامه داد: همچنین 41 هزار و 164نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و غله و دیگر رشته‌ها که مورخ 28/10/91 برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد 8 هزار و 861 نفر مرد و 32 هزار و  303 نفر زن هستند.
وی افزود: مرحله کتبی هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله) در 48 حرفه به صورت هماهنگ کشوری، روز پنجشنبه28 دی ماه و همچنین هفتمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و آزاد در بیش از یکهزار و 333حرفه در25 حرفه همسان کشوری در روز جمعه 29 دی ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور  ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 27/10/91 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
پرند ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در هفتمین آزمون سراسری سنجش مهارت( کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) ، از تاریخ 26/10/91 تا تاریخ 28/10/91 با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان