8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
تاریخ برگزاری و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی صندوق تأمین‌اجتماعی اعلام شد**********

استخدام سازمان تامین اجتماعی-نمونه سوالات آزمون تامین اجتماعی

صندوق تأمین‌اجتماعی برای متقاضیانی که از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۰ خرداد نسبت به ثبت‌نام در آزمون استخدامی این صندوق اقدام نمودند، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را اعلام کرد.
به گزارش تأمین، ثبت‌نام داوطلبان از تاریخ ۱۱ لغایت ۲۰ خردادماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین‌اجتماعی درحال انجام است و ثبت‌نام‌کنندگان از ساعت یک بامداد ۲۳/۳/۹۱ لغایت ساعت یک بامداد ۲۵/۳/۹۱ می‌توانند نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین به نشانی www.tamin.ir و www.sso.ir اقدام نمایند.
آن دسته از افرادی که در انجام هریک از مراحل ثبت‌نام دچار اشتباه شده‌اند تا پایان مهلت ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین به نشانی www.tamin.ir و www.sso.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی ساعت ۳۰/۸ صبح روز( پنجشنبه) ۲۵ خردادماه در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزاری می‌شود و نشانی محل آزمون هر داوطلب در کارت ورود به جلسه درج شده است.

به گزارش تأمین، مدت زمان پاسخگویی برای داوطلبان مقطع تحصیلی دیپلم ۹۰ دقیقه تعیین شد و شرکت‌کنندگان در سایر مقاطع تحصیلی به استثنای عنوان شغلی کارشناس مالی و کارشناس آمار، برای پاسخگویی به سئوالات ۱۵۰ دقیقه فرصت خواهند داشت.
همچنین مهلت پاسخگویی به سئوالات برای داوطلبان کارشناس آمار و کارشناس مالی ۱۸۰ دقیقه تعیین شده است.
آزمون استخدامی صندوق تأمین‌اجتماعی ساعت ۳۰/۸ روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه به صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون از تاریخ ۲۳ خردادماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین به نشانی www.tamin.ir و پورتال صندوق تأمین‌اجتماعی به نشانی www.sso.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان