8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

ثبت نام باید هم به صورت دستی و هم به صورت الكترونيكي به ترتیب زیر صورت پذیرد:

ثبت نام الکترونیکی: داوطلب باید از طريق مراجعه به سايت استانداری به آدرس www.golestan.gov.ir متن کامل آگهی استخدامی و جداول شرایط احراز را دریافت و با دقت مطالعه نماید و فقط در صورتی که اطمینان حاصل نمود که واجد شرایط ثبت نام می باشد، نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

نكات مهم ثبت نام:

1/4- قبل از ثبت نام به آگهي استخدام و راهنماي نحوه تكميل فرم موجود در سايت مراجعه و مندرجات آن را دقيقاً مطالعه نمايید.

2/4  ثبت نام زماني تكميل مي باشد كه داوطلب به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات خود در مرحله نهايي ثبت نام مراجعه و پس از اطمينان از صحت اطلاعات، فرم تقاضاي استخدام را چاپ و نزد خود نگهداري كند. (داشتن كد رهگيري اعلامي سايت در اين مرحله جهت دريافت كارت ورود به جلسه و ساير مراحل الزامي است. )

تذکر: قبل از واريز وجه ثبت نام، لازم است داوطلبان از تطبیق شرايط خود با مفاد آگهي استخدام اطمينان حاصل نمايند. ( بديهي است هزينه ثبت نام به هيچ وجه مسترد نخواهد شد. )

 

ثبت نام دستی: داوطلب موظف است قبل یا بعد از ثبت نام الکترونیکی، کلیه مدارک مورد نیاز اشاره شده در آگهی استخدامی را به ترتيب در پاكت A4 قرار داده و حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 13/3/91 از طریق پست پیشتاز به دستگاه مورد تقاضا برای استخدام به یکی از نشانی های درج شده در جدول زیر ارسال نمايند.

-       حتماً روی پاکت قید شود:  مربوط به استخدام همچنین نام دستگاه اجرایی مورد تقاضای استخدام، عنوان رشته شغلی و محل خدمت نیز روی پاکت قید شود.

-       به مدارك ناقص و يا مداركي كه پس از مهلت مقرر تحويل شده و يا از هر طريق ديگر ارسال گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد. وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي گردد.

-       یادآوری: هر دو نحوه ثبت نام دستی و الکترونیکی باید در موعد تعیین شده انجام پذیرد، و در صورتی که فقط از یک طریق ثبت نام انجام شود، به ثبت نام انجام شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

-       تذکر خیلی مهم:

از آنجایی که مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی می شود، صدور کارت و شرکت در آزمون به منزله تأیید مدارک نمی باشد و مدارک پس از برگزاری آزمون در چارچوب ضوابط و مقررات و شرایط مندرج در آگهی منتشره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

سوالات آزمونهای استخدامی ارگانهای دولتی کلیک کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان