8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با موافقت وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار است از طریق آزمون استخدامی‌۲۲۰ کارشناس در شهرداری اردبیل به کارگیری شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: عید غدیر عید بزرگ امت اسلامی‌است که ابعاد و عظمت آن روز‌به‌روز با پیروی از خط راستین ائمه اطهار روشن می‌شود.
وی پیروی از ولایت را تنها راه رستگاری امت اسلامی‌توصیف کرد و افزود: امت اسلامی‌امروز به مدل و رهروی حقیقی نیاز دارد تا بتواند با تکیه بر آن تمام گرفتاری‌ها و مشکلات خود را برطرف کند.
بدری با ابراز خرسندی از برپایی نمایشگاه عملکرد شهرداری‌ها در تهران تصریح کرد: در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در تهران برگزار شد، ۳۰۰ شهرداری کل کشور عملکرد خود را به نمایش گذاشتند که در این بین عملکرد هفت شهرداری استان اردبیل نیز به معرض دید عموم بازدیدکنندگان گذاشته شد.
این مسئول خاطر‌نشان کرد: هر چند فضای کوچک ۲۰ متر‌مربعی برای ما در نظر گرفته شده بود اما توانستیم با تلاش همکاران خود بخشی از دستاوردهای شهرداری را به ویژه شهرداری اردبیل را به نمایش بگذاریم.
وی به بازدید وزیر کشور از غرفه اردبیل و آشنا شدن با طرح‌های ابتکاری اشاره کرد، ادامه داد: ما برای پروژه ساماندهی بالقلو از وزیر کشور قول مساعد گرفتیم تا اعتبار مورد نیاز از طرق مختلف تأمین شده و در کنار آن وزیر کشور قول دادند تا ۵۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری‌ها را از محل سفر چهارم به سرعت تأمین کنند.
به گزارش فارس، شهردار اردبیل اضافه کرد: این دومین بار بود که شهرداری اردبیل در نمایشگاه کشوری شرکت کرده و در بین ۳۰۰ شهرداری کشور توانمندی خود را به ویژه در حوزه خدمات الکترونیکی و نرم‌افزاری در حوزه شهرداری به نمایش گذاشته و در یک فضای تبادل اطلاعات و تعامل توانستیم در حوزه‌هایی همچون نورپردازی، سیما و منظر شهری از تجربیات سایر استان‌ها استفاده کنیم.
وی در ادامه سخنان خود از کسب مجوز و سهمیه برای استخدام رسمی‌۲۲۰ نفر کارشناس در شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: این آزمون استخدامی‌به همت سازمان سنجش برگزار می‌شود و قرار است آگهی استخدام نیز اواخر آذر ماه در نشریات و روزنامه‌ها چاپ و منتشر شود.
بدری افزود: در این آزمون شرط دیپلم را نیز برای افراد فعال در آتش‌نشانی‌ها گذاشتیم تا مشکلی در تبدیل وضعیت آنها به وجود نیاید.
شهردار اردبیل تصریح کرد: در این آزمون نیروهای فعال شهرداری که به صورت قراردادی مشغول فعالیت هستند با کسب امتیاز مناسب در اولویت استخدام قرار می‌گیرند به طوری که آزمون در دو بخش عمومی‌و تخصصی برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان