8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،
استخدام بانوان در ادارات و دستگاه های دولتی افزایش می یابد

استاندار کرمانشاه از افزایش جذب بانوان در ادارات و دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: این اتفاق ظرف مدت یک تا دو ماه آینده خواهد افتاد و تعدادی بیشتر از بانوان در این دستگاه ها مشغول به کار می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر دوشنبه در جلسه تجلیل از بانوان نخبه استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بانوان کشور ما از توانمندی های زیادی برخوردار هستند و می توانند به خوبی کشور را به سمت توسعه، عمران و آبادانی پیش ببرند.
وی ادامه داد: استعدادهای زیادی در بانوان وجود دارد که حتما باید آن ها را شکوفا و در راستای توسعه پایدار کشور به کار گرفت، آن ها نیمی از جمعیت کشور را تشکیل و می توانند سهم زیادی در موفقیت های کشور ایفا کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: امروزه در بسیاری از دستگاه ها و مراکز مدیریتی این بانوان هستند که کار را اداره و مسئولیت های بسیار مهم و خطیری به آنان سپرده شده است و خوشبختانه بسیار هم موفق عمل کرده اند، بنابراین باید به آنان اعتماد لازم را داشت و امکان عرض اندام بیشتر را به انان داد.
وی اظهار داشت: محئدود کردن بانوان چیزی جز ضرر به همراه ندارد و این اشتباه محض است اگر فکر کنیم آن ها قادر به انجام امورات خارج از منزل نیستند.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این بانوان هستند که کانون خانواده را گرم نگه می دارند، یادآور شد: حضور آنان گرما بخش محفل خانواده است و به فرموده امام راحل(ره) از دامان زن است که مرد به معراج می رود.
رضایی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز رشادت های مادران و زنان به خوبی مشخص شد و اگر آنان فرزندان و همسران خود را به حضور در جبهه ها تشویق نمی کردند به این سادگی ها نمی توانستیم به پیروزی دست یابیم.
ی گفت: از بعد از انقلاب بانوان در عرصه های مختلف دوشادوش مردان حضوری موثر و فعال داشته اند و اگر این حضور نبود شاید انقلاب اینقدر پیشرفت نمی کرد.
رضایی در پایان گفت: استانداری کرمانشاه از اشتغال بانوان حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد و بسیار هم خوشحال می شویم که شاهد آنان در عرصه های کارآفرینی باشیم.
در این مراسم همچنین از تعدادی از بانوان نمونه تجلیل شد و جمعی از آنان هم به نمایندگی بقیه مطالبی بیان داشتند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 خرداد 1393برچسب:استخدام خانم ها در ادارات دولتی,
ارسال توسط رحیمیان